.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازیکن داماش: برای پیروزی مقابل سایپا هم‌قسم شدیم

هافبک جنوبی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: ما بازیکنان داماش برای کسب پیروزی مقابل تیم سایپا هم‌قسم شدیم تا با نتیجه‌ای ایده‌آل ناکامی‌ هفته پیش مقابل تراکتورسازی را به فراموشی بسپاریم.

سیامک سرلک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به دیدار مقابل سایپای البرز در کرج اظهار داشت: تیم فوتبال داماش گیلان در تمام دیدارها با هدف کسب نتیجه بهتر به میدان می‌رود.
وی افزود: در دیدار هفته چهارم مقابل تراکتورسازی تبریز با بدشانسی تمام و روی اشتباهات فردی سه امتیاز بازی را در حالی که بیش از 80 دقیقه از مهمان خود پیش بودیم واگذار کردیم.
هافبک جنوبي تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه داماش تیم پر مهره و جوانی است، گفت: در برخی صحنه‌ها با اشتباهات فردی مواجه می‌شویم و باید این اشتباهات را کاهش دهیم تا موفقیت و پیروزی از دست‌های ما خارج نشود و افسوس امتیازات از دست رفته را در هفته‌های پایانی لیگ نخوریم.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا در لیست اصلی تیم داماش قرار نداشته است، افزود: برای من موفقیت تیم از هر چیزی مهم‌تر است و با توجه به بازی‌های فراوانی که در لیگ‌برتر در پیش داریم حتماً به میدان خواهم رفت و تمام تلاشم قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم است.
سرلک با بیان اینکه پیش‌بینی نتیجه دیدارها در فوتبال بسیار سخت است، گفت: در مقابل سایپا برای پیروزی به میدان می‌رویم و خوب می‌دانیم که با پیروزی در این دیدار اعتماد به‌نفس تیم بالا می‌رود.
اين بازيكن ادامه داد: تیمی که گام‌های نخست را محکم بردارد و پیروز باشد به لحاظ روحی و روانی انگیزه زیادی پیدا می‌کند و در ادامه لیگ‌برتر کار برایش راحت‌تر می‌شود.
هافبک جنوبی تیم داماش گیلان با اشاره به آمادگی تیم داماش ابراز داشت: در کرج به دنبال پیروزی بر سایپا هستیم و بازیکنان تیم هم‌قسم شدند تا با کسب نتیجه‌ای ایده‌آل ناکامی هفته پیش مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه خانگی را به فراموشی بسپارند.
به گزارش فارس، دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و سایپای البرز در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت 22 شامگاه چهارشنبه دوم شهریور جاری به میزبانی سایپا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
تیم فوتبال داماش گیلان پس از برگزاری بازی هفته پنجم لیگ برتر در مقابل تیم فوتبال سایپا به مدت دو هفته به تعطیلات لیگ می‌رود تا هفته ششم را با تیم فوتبال مس کرمان در عضدی رشت آغاز کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.